Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Cecilia - 2 juli 2008 09:12

Full fart in med dumise!



Jag har tyvärr inte så många bilder av min minsta lilla dam.

Men här ett iaf.

Detta tog Johanna på valpträffen hos Carina i söndags.

En sak har damen  allt fattat

och det är att det gäller att ha samma höga fart ut på markeringen som in.

Tack vare alla kompisarnas stöd så har det tänts en liten glöd att försöka att få upp även Smilla till Elit klass på jakten.

Jag har fått en sådan nytändning den senaste tiden. Troligen beror det på

att Blossom och Smilla har gått rätt bra den senaste tiden (och alla underbara kompisar). Men det verkar som jag nog har tappat lusten för ren lydnadsträning. När mina tidigare flattar har varit i Ettårsåldern har det varit färdiga att börja tävla lydnad med.


Hm, Smilla vet ej enns vad fot är...

Men vi är så glada endå hi hi


Cilla

Ovido - Quiz & Flashcards