Alla inlägg den 26 november 2008

Av Cecilia - 26 november 2008 19:27

Ballong dansen går enligt Monster Yade till så här:

1) Se till att din familj har kalas med massor av ballonger(gärna ett

    barn-kalas)

2)Jaga ballongerna (ta gärna intryck från tigrana på animal planet)

3) Ställ dig grensle över ballongen  (här är det viktigt att ha ett ben i     varje hörn, alltså minst 4:a ben)

4) Hugg allt vad du kan i ballongen (se upp, de glider iväg ibland, väldigt frustrerande)

5) strax blir det jackpott....ballongen smäller....totalt underbart, härligt ....livet leker!


Efter 3-4 ballonger får Ester nog och vill gå ut, Blossom lyfter inte änns på ögonlocket, men matte blir galen!!!!

Så idag har jag inte hittat en enda ballong......men jag hittade en gryta som jag kunde fara runt och föra oväsen med!!! Jippi!!!


Yade och jag skulle ha varit på kurs idag, men Anja ligger däckad så det blev inget med det.

Så istället tänkte jag åka till Carina, för ikväll skrivs Smilla över till de nya ägarna.

Men det blev inget med de heller, blev sen med provmjölkningen och i ärlighetens namn skär det som knivar i bröstet att Smilla inte är min tös längre!

Tur att hennes nya familj känns så rätt och trevliga och jag hoppas att de vill lämna henne någon gång hos oss om de behöver hundvakt plus att man kanske kan få snika till sig att få ställa ut henne någon gång.....

Det är en av Yades nackdelar, han kommer inte vara någon hund för utställningsringen. Det som jag tycker är så kul....

Tänk som det kan bli....sitter nu med två jätte duktiga flattar och ingen av dem är något att visa i utställningsringen........sa hon bittert ;)



Nej...nu är det dax att möblera om lite här i huset....

då bli gubbens så lycklig eller...

Cilla

Ovido - Quiz & Flashcards