Alla inlägg den 8 november 2008

Av Cecilia - 8 november 2008 09:38

Igår kväll flyttade Smilla!

Förra helgen var Smilla på tillfälligt besök hos en ny familj!

På söndags kvällen kom hon hem för att det skulle tänka igenom detta att ha hund (utan att ha Smilla sittandes igemnter och se behövande ut), klokt!!


Så igår kväll så kom de och hämntade snyggingen, som igen bevisade att hon var en otrogen hynda genom att blev jätte glad när de kom och hoppade jätte glatt in i deras bil med en min som tydligt sa , japp detta är min bil, bara min!!!!!

Hon ska nu prova om det nya hemmet duger på längre tid, hon lovade att slå en signal om 14 dagar, om någon hjälper henne med knapparna på telefonen och om hon kommer ihåg oss för allt det roliga hon ska göra i sitt nya liv!!!

Färjestaden är ett större metropol än Bröttorp enligt Smilla, ett ställe helt i hennes stil och smak.

Ja, ja sa Blossom och kvikt som en vessla snodde hela soffan, du kan ju gå och svassa i Färjestaden...ja har ju matte för mig själv ...äntligen..

 vad f-n är det för svart litet kräk som hänger i min svans....följde han inte med henne till Färjestaden, va ska han vara kvar här!!! Du menar här i Bröttorp med min matte......

NEJ;NEJ DET KAN INTE VARA SANT!!!!!



Dagens övningar!!!!

Så tråkit väder ute.

Nonne stack till Marie efter ladugården, de skulle ut och cykla en stund

dvs 90-110km.

Jag ska ställa in min tortyr cyckel i garaget, om jag bra tar mig in där för allt skräp.

Sedan ska jag ta en kopp kaffe, läsa en tidning, ta lite gott att äta.

Det är min dags planering, käns helt ok.


Att Duscha

Igår när jag tog en liten dusch, så gjorde jag en hemsk upptäckt.....

magen blir bra större och större (nä, är ej gravid) de sk. brösten hänger som platta tunna gryt lappar snart ända nere vid knäna....

Tänk att se ut så här när man har bra ett år kvar till man fyller 30......

fan det är visst 40 jag fyller nästa gång, och det är inte änns ett helt år.

Men det är säkert de tre barnens fel att kroppen ser ut så här (inte är det godis, stress och coca colans fel)

Så då är det inte mer än rätt att de få betala ett bröst lyft, mag förminskning och fettsugning lite här och där, kanske även ett ansiktlyft för att avrunda det hela...nä, det hjälper inte med ansiktlyft, jag måste nog minst byta mot någon annat ansikte för att det ska bli någon förbättring.


Frågade kära maken om han nu efter att vårat nyårslöfte snart ha passerat, skulle kunna tänka sig ha sex igen?

Med dig?...hm... ja , det skulle kanske gå med en stor pappers säck över din kropp, jag menar om man inte hitar något bättre! var svaret jag fick!!!

japp, jag älskar dig oxså kära gubbe!!!


Ett telefon samtal och en lugn lördag var som bort blåst....kvigorna har haft sönder vattenledningen.

SEE YOU!!!

Cilla

Ovido - Quiz & Flashcards