Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Cecilia - 26 oktober 2008 17:55

Tänk att vi nu har 1X2 Ökl, därmed kvalifiserade till Elit klass!

Känns stort!!!!


Andreas var och Startade Elsa i Eliten både igår och idag, tyvärr räckte det inte hela vägen det blev en 2 igår och idag en 3:a, då blir jag orolig om Blossom och jag någonsin bli klara för en elit start. Puh.....



Igår var det träning för alla valpköparna hos Carina.

Det var roligt att träffa alla, och se hur de har utvecklas sen jag såg dem sist.

Men jag måste nämna att Nikky och Sandra som ine har tränat jakt från i sommras gjorde väldigt bra ifrån sig, de gör mig ännu mer säker på min sak..att Y-kullen kan bli helt otroligt b ra!!!


Älskade Smilla

Igår fick Smilla stanna kvar hos Carina .

Jag trodde aldrig att jag skulle sakna den damen så MYCKET, men fy vad hemsk det känns.

Men det var ett intresserat par och tittade på henne idag, och som jag mycket riktigt trodde, blev de förtjusta i henne.

Så kanske  få hon en ny familj snart........hoppas att de kommer älska denna underbara tjej som vi har gjort, hm vem skulle kunna låta bli!!!!


Nä, nu måste jag skicka iväg provmjölkningen till svensk mjölk.

Vem förutom vi skulle ha provmjölkning på en söndag ??????

Kan jorden snurra fortare än nu?

kram Cilla

Ovido - Quiz & Flashcards