Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Cecilia - 11 oktober 2008 13:11

just nu med bokförning!!!


Men det var så tråkit, så jag hamnade här

ja,ja så kan det gå!!!



Detta är mitt nya sommar ställe, det finns så många dirr möjligheter här.

Man skulle nog lätt kunna träna in raka skick här bland boxbomen, och denna runda lilla damm är ju perfekt att träna valp i!

Tänkte knacka på dörren och ge ett bud på stället, men blev hindrad av några svarta kostymer som hade sladdar ut från örat, och som Nonne sa

-vad tusan ska du ha alla dina kor???


Viket dåligt bildprogam, hur jag än gör så bli bilden inte åt rätt håll!

Detta är den kärra gubben som precis ska gå till starten Lidigöloppet!


Lidingöloppet

Detta är start grupps 7:s släpp.

Försök att hitta Nonne om ni kan, tips han springer nästan igemnter

"påsk-kärringen" som håller start bandet!


Var hos Carina och tittade på de små svarta barnen, de är helt helt

UNDERBARA, de söker sådan kontakt med en så direkt och för att inte tala om deras kamplust . Jag är helt såld på dem !!!!!


Det kommer snart hem en liten kille som ska bo hos os tills han hittar en

egen husse eller matte, som vill jobba och utveckla honom.

Det har varit en sådan svår period för jag har verkligen försökt att distansera mig till dessa 8 underverk, de verkar ha allt det som jag söker hos en valp men tre flattar säger kära maken nej till och min tid är starkt begränsad så det är verkligen inte läge att ta en valp nu.

Plus vilka super intresanta kullar Carina planera framöver.............

Ska man ha en hund till att jobba med så ska man definitift köpa en av Kennel Straight Flush,!!!

och då är ju jag inte partisk det minsta eller....


Köpa Dator 

Min kärra gamla bärbara är helt otroligt slö, det fattas tagenter och vissa tagenter få man använda slägga för att få att fungerar, te x S!!

Så jag har ägnat lite tid åt att leta dator, åkt till de olika firmorna i kalmar, jämnför  kapacitet, pris , tillval, program och fan och hans moster är oxså gemnförda!!!

Men alla försäljare pratar idiotiska eller något annat lustigt språk, för inte fan förstå jag dem, jag är dålig på att stava men jag brukar i regel förstå vad folk säger!

Den ena försäljaren tyckte att jag kulle köpa en dator för 3900kr (mycket tilltalande pris) för den uppfyllde mina behov gott och väl en annan sa att med mina behov som företagar m.m var tvungen att minst köpa den för

21 600kr (inte lika tilltalande siffra!!)


HJÄLP!!!!!!!!!!!

Frågade barnen vilken jag skulle köpa och gissa vilken de tyckte....

men de ville inte dra ner på sin månadspeng för att finansera mammas   inköp-

          egoister!!


Oj , nu avslöjade manen min lathet...tillbaka till "kol-gruvan"

Ovido - Quiz & Flashcards