Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Cecilia - 15 juni 2008 11:48

Tänk vad livet förändras.

Jag har varit utan internet i ca en vecka och det känns som jag har blivit helt isolerad från omvärlden! Tänk för 10år sedan hade jag ingen dator och livet gick sin gilla gång ändå. Men nu är jag tillbaka!!!

Tre barn en skolavslutning.

De stora tjejerna hade ingen speciell avslutning, men med lillebror blev det hela kittet- kyrka- fika  i gamla affären i Gårdby(en riktig härlig pärla, är ni på öland så får ni inte bara missa denna pärla).

Jo, föresten vi firade in sommarlovet med tjejerna på kvällen med jordgubbar och lite skumpa. Det var faktiskt redigt mysigt.

Se upp här kommer lite skryt om mina älskade barn=

Pernilla fick MVG i flertalet ämnen, men jag vill speciellt nämna Matte D.

Hur f-n kan man få MVG i matte, undra om hon verkligen inte är adopterad ;))

Elina gjorde en storbedrift i år när hon gick från IG i idrott till G. Det var faktiskt en väldigt stark bedrift . Jag vet vad hon tycker om idrott, idrottslärana och att hon har fysiken i mot sig. (tycker detta är större än hennen andra topp betyg) 

Martin har äntligen kläckt mysteriumet med läsningen, dessutom verkar han oxså bli ett litet matte snille. 

Tack älskade barn för era fina framgångar, men jag kan inte älska er mer än vad jag gjorde innan, för så mycket jag älskar er, går ej att förklara, och det beror inte på era prestationer, för ni är alltid bäst!!! PUSS!!


Däremot står det redigt illa till med kära maken;)!

 Jo, han deltog igår i vättenrundan, 30mil på cyckel. Jag tror att det är något fel i huvudet på alla som frivilligt sitter på en cyckel i ca 17timmar!!!

Men GUD vad stolt jag är över honom, vilken bedrift älskling!

Nästa grej är om en månad, och då är det dax för Vansbrosimmet, det hela ska sluta med en svensk klassiker är det tänkt, han har gjort vasloppet, vättenrundan så kvar är vansbrosimmet och lidingeloppet.

Jag pratade med honom ca 30min efer hans målgång, då säger han att det var inte så farligt jobbit?????, men nu ligger han och sover på ett hotel i Motala, få se hur pigg han känner sig idag, med värk i nacke ,rygg och stumma ben! Längtar lite efter honom nu, tråkit att gå upp till ladugården själv på morgonen, lite ensamnt i sängen......men jag får ju helt bestämma vad jag ska se på sovrumets tv...lyxit värre!


Nä dax att utfodra...barnen...

Cilla

Ovido - Quiz & Flashcards