Alla inlägg den 27 juni 2008

Av Cecilia - 27 juni 2008 08:28

I morgon är det äntligen dax för vårat WT på Stävlö.

Det ska bli jätte roligt! Väldigt stort och fint prisbord, bra sponsring, bra mat har vi lyckats fixa (tror nog det är Carina, Tomas och Fia som har gjort det mesta) nu är det bara bra väder som behövs, och det ser lite sämre ut på den fronten, men vem vet, väder gubbarna har haft fel förut!


Lite smolk i bägaren är det som vanligt, då svärmor har hamnat på sjukhuset med trolig blödning i magsäcken. Hon har varit och är redigt dålig. Hon låg två dagar på intesiven för att hon hade så låga blodvärden. Men igår blev hon överflyttad till kirugen, så läget har stabiliserat sig lite. Nonne är inne hos henne varje dag och igår var barnen med in, men hon blev snabbt trött, så det blev inte så långt besök.


Jag hade tänkt mig att ta mitt pick och pack och sova över på stävlö från och med idag, men som läget är så måste jag hjälpa till i ladugården en del i helgen. Men imorgon kan jag nog våldgästa Fia och Andreas husvagn.


Ska ut med saker nu på dagen till stävlö, hm ska jag eller ska jag inte ta med mmig hundarna, det är frågan....

Cilla


Ovido - Quiz & Flashcards