Alla inlägg den 29 februari 2008

Av Cecilia - 29 februari 2008 08:34

Ja, nu har jag avverkat sista natten med Danmarkgänget. Vi har bara lite

allmäna disk om jordbrukspolitik och utvekling nu på förmiddagen, sedan avslutning och avtackande.

Jag kommer verkligen sakna detta härliga gäng av killar och Susanne!

Hoppas att vi kommer att hålla lite kontakt med varandra!

Kursen har varit tung på många sätt, intensiv, danska språket, svåra politiska ämnen, och framförallt  många dagar hemifrån!!!!!!!!!


Men nu känns det lit sorgligt att skiljas åt, men vi har en uppföljning om två år. Det känns iallafall bra!!!!!


Vi hade igår  en Hawaii fest. Jag säger bara det ....vilken fest!!!

God mat, trevlig pyntad lokal och ut -styrda vänner. Det blir nog tungt idag , då vi inte redigt hant och gå och sova fören det var dax för morgen-mad(sv frukost ) Jag som inte bruka vara en sån festmänniska har dryckit alldeles för många glas vi och ÖL (jag som ej tycker om ÖL) och dansat och härjat..trypisk  Svensk i utlandet, måste nog erkänna att jag nog ej har förbättrat svenskanas festrykte Hi hi, jag har fått god hjälp av Susanne....-

Dessutom vann Susanne och jag utkläddningstävlingen och fick en jätte-flaska öl!!!

Ovido - Quiz & Flashcards