Alla inlägg den 3 december 2007

Av Cecilia - 3 december 2007 20:29

Jag är lycklig!!!

För en vecka sedan köpte vi en ny tvätt-maskin.

Vi köper nästan en ny tvätt-maskin varannat år. Jag vet ej hur vi lyckas att

ha sönder dem.

Men nu har vi en super maskin!!!

När jag är och köper maskiner själv, tittar jag först och främst på priset, nu

när den äkta hälften var med, så var att de skulle gå snabbt att köpa den.

För han behövde hem och jobba.


Det blev en fantastisk maskin---den tvättar rent!!!!! tömmer vattnet

i avloppet istället för på grovköks golvet.........och den låter och luktar

inte som ett gammalt flygplan...helt fantstiskt!!!!!


Den gör allt det som inte den gamla maskinen någonsin klarat av.

Jag glömnde att nämna att den gammla tvätten tog 2,5tim för en normaltvätt....den nya tar 50min.


Visst kan livet vara underbart.......


Kram på dig, din härliga galna värld!!

Cilla



Ovido - Quiz & Flashcards